Algemeen

Kan ik op uw website bestellen en de goederen in de winkel komen afhalen?
Ja, dit is mogelijk.

Ik heb een bestelling geplaatst en zou graag nog een wijziging aanbrengen, is dit nog mogelijk?
Dat zul je net zien. Heb je zojuist de bestelling afgerond, ben je iets vergeten of blijk je het product eigenlijk niet nodig te hebben. Geen probleem! Neem direct contact op met onze klantenservice.
Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen wij deze direct voor je wijzigen of annuleren.
Is het pakketje reeds onderweg dan kan je het pakket actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben.
Nadat wij het pakket terug hebben ontvangen nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen. 

Heeft u ook een gewone winkel?
Ja, Wij hebben 2 fysieke winkels. Onze winkel in Heist-op-den Berg heeft een 1 000 m² grote showroom en onze winkel in Lier heeft een 300 m³ showroom. Beide vestigingen hebben ook een eigen hersteldienst. U kan onze contactgegevens HIER vinden.

Ik heb een technische vraag betreffende één van uw producten...
U kan gebruik maken van onze live chat indien één van onze medewerkers online is.
Wij krijgen elke dag een grote hoeveelheid mails met technische vragen, wij antwoorden hier met plezier op. Om deze service echter te kunnen blijven aanbieden vragen wij u uw vragen te beperken tot deze waar u nergens anders een antwoord op vindt. U kan in eerste instantie de productbeschrijvingen op onze website raadplegen. Als u de websites van de fabrikanten bezoekt vindt u nog een hoop bijkomende info. Indien uw vraag technisch is of een uitgebreid antwoord vraagt, aarzel dan niet om telefonisch contact met ons op te nemen op +32(0)15/230 225

Foto's op de website zijn indicatief en niet bindend.